Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz Labākas Dzirdes Centrs tiešsaistes veikalu www.dzirdescentrs.lv.
SIA Labākas Dzirdes Centrs, Reģ. Nr. 40103820996, faktiskā adrese Brīvības iela 83, Rīga, tālr. numurs 205-502-86 un e-pasts: info@dzirdescentrs.lv, ir atbildīgs par operācijām. Izmantojot Labākas Dzirdes Centrs tiešsaistes veikalu, jūs piekrītat šiem noteikumiem un piekrītat tos ievērot.
Labākas Dzirdes Centrs negarantē tiešsaistes veikala nepārtrauktu vai bez traucējumiem darbību, un servisa pārtraukumi var rasties, piemēram, aprīkojuma apkopes vai uzturēšanas dēļ. Labākas Dzirdes Centrs neatbild par zaudējumiem, kas saistīti ar interneta veikala izmantošanu, ievērojot obligātos tiesību aktus.
Labākas Dzirdes Centrs ir tiesības mainīt šos noteikumus un nosacījumus, publicējot atjauninātos noteikumus un nosacījumus e-komercijas vietnē. Pirms pasūtījuma veikšanas, lūdzu, izlasiet noteikumus un nosacījumus, kas bija spēkā tajā laikā.
Lai veiktu pasūtījumu no tiešsaistes veikala, jums jāievēro tiešsaistes veikala līguma noteikumi un nosacījumi, jāizpilda prasības un pilnībā un patiesi jāsniedz informācija par sevi. Jums nekavējoties jāizlabo visa kļūdainā informācija. Uzmanīgi saglabājiet pieteikšanās gadījumam nepieciešamos klientu ID, lai tie nenokļūtu nepiederošu personu rokās. Jums var būt tikai viens ID. Labākas Dzirdes Centrs nav atbildīgs, ja nepareizas informācijas dēļ jūs nesaņemat pasūtījumu, pasūtījuma vai piegādes apstiprinājumu vai citus dokumentus.
Jūsu personīgā informācija tiek glabāta klientu reģistrā, kuru uztur Labākas Dzirdes Centrs. Sīkāku informāciju par personas datu apstrādi un izmantošanu varat izlasīt klientu datu aizsardzības paziņojumā un lapā Drošība.
Labākas Dzirdes Centrs e-veikala intelektuālā īpašuma tiesības
Tiešsaistes veikala saturs (ieskaitot attēlus, tekstus, informāciju par izstrādājumiem, tekstus, preču zīmes, video, logotipus un tabulas) ir ar Labākas Dzirdes Centrs un / vai tā partneru autortiesībām un citām intelektuālā īpašuma tiesībām, kuru neatļauta izmantošana vai kopēšana ir aizliegta. Strīdus par intelektuālā īpašuma tiesībām regulē Latvijas likumi.
E-komercijas pārdevēji
Interneta veikals pārdod produktus un pakalpojumus, kuru pārdevējs Labākas Dzirdes Centrs ir saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Turklāt tiešsaistes veikals pārdod produktus un pakalpojumus, kuru pārdevējs ir ārējs uzņēmums saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Šajos noteikumos Labākas Dzirdes Centrs un / vai trešās puses uzņēmums tiek minēts kā pārdevējs.
Produkts attiecas gan uz e-komercijas produktiem, gan pakalpojumiem.
Jūs varat pasūtīt produktus vai nu pēc reģistrēšanās kā tiešsaistes veikala klients, vai, ja vēlaties, bez reģistrācijas. Reģistrējoties un / vai pasūtot, jums jāsniedz vismaz visa informācija, kas nepieciešama pasūtījumam. Pasūtot, tiks norādīta preces pieejamība un paredzamais piegādes laiks.
Saņemot produktu, pārbaudiet, vai sūtījums ir pareizs un ārēji neskarts. Ja pamanāt bojājumus, atzīmējiet tos atpakaļ atgriešanas veidlapā un nekavējoties ziņojiet par to Labākas Dzirdes Centrs klientu apkalpošanas dienestam. Jums ir 7 dienas, lai ziņotu par visiem redzamiem kuģniecības bojājumiem, pēc tam ziņojumi par kuģniecības bojājumiem netiks pieņemti.
Jūs varat pārbaudīt preces un atgriezt preces Pārdevējam 30 dienu laikā pēc produktu saņemšanas.
Pirms maksājuma veikšanas jums ir jāpiekrīt tiešsaistes veikala pasūtījuma un piegādes noteikumiem. Pēc tam nospiediet pogu Go to pay, pasūtījums tiks reģistrēts un interneta veikalā to vairs nevar mainīt. Ja vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar Labākas Dzirdes Centrs klientu apkalpošanas centru.
Labākas Dzirdes Centrs lojalitātes kartes reģistrācija
Ja esat Labākas Dzirdes Centrs pastāvīgais klients, reģistrējoties tiešsaistes veikalā, varat norādīt savu lojalitātes kartes numuru. Plašāku informāciju par pastāvīgajiem klientiem un pastāvīgo klientu noteikumiem lasiet pastāvīgo klientu noteikumos.
Maksājums
Labākas Dzirdes Centrs tiešsaistes veikalā pieņemtās maksājuma metodes ir tiešsaistes maksājums ar Paypal un norēķinu karte. Izmantotās norēķinu kartes ir MasterCard, Visa un VisaElectron.
Tiesības atteikt pasūtījumu
Ja kāds no jūsu pasūtītajiem produktiem nav pieejams, Labākas Dzirdes Centrs ar jums sazināsies. Ja nepieciešams, pārdevējam ir tiesības atcelt darījumu. Dažos gadījumos pasūtītais produkts var nebūt pieejams. Kad prece nav pieejama, klients par to tiks informēts pa e-pastu. Trūkstošais produkts klientam tiks atmaksāts saskaņā ar pasūtījuma apmaksas veidu.
Piegādes metodes un izmaksas
Pasūtītie produkti tiks piegādāti uz jūsu izvēlēto Omniva pakomatu vai tuvako Omniva pakomatu noradītai adresei.
Piegādes izmaksas tiks apmaksātas, kad tiks samaksāta par produktiem.
Produktu piegāde
Pēc pasūtījuma nosūtīšanas pasūtījums tiek nodots preces pārdevējam pārstrādei Labākas Dzirdes Centrs loģistikas centrā. Kad prece ir noliktavā, paredzamais piegādes laiks ir 1-5 darba dienas.
Labākas Dzirdes Centrs neatbild par novēlotu piegādi, kas nav atkarīga no tiešsaistes veikala darbības. Ja piegāde kavējas vairāk nekā 7 darba dienas no pasūtījuma apmaksas brīža, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Jums ir 30 dienas, lai atgrieztu produktu pēc saņemšanas. Atgriešana Labākas Dzirdes Centrs ofisā ir bez maksas, un jums par to iepriekš nav jāpaziņo.
Ja vēlaties apmainīt pasūtīto preci pret citu, atgriezieties saskaņā ar instrukcijām un veiciet jaunu pasūtījumu vietnē www.dzirdescentrs.lv.
Izlasiet atgriešanas instrukcijas šeit.
Maksājuma atgriešana
Labākas Dzirdes Centrs atmaksās jūsu maksājumu 14 dienu laikā pēc atgriešanas paziņojuma saņemšanas, ar noteikumu, ka atgriešana ir saņemta, vai arī ja esat pierādījis, ka esat atgriezis preces. Atmaksa tiks veikta, izmantojot maksājuma veidu, kuru izmantojāt pasūtījuma veikšanai. Mēs neatmaksāsim piegādi izmaksas.
Garantija un pārdevēja atbildība par defektiem
Ja uz produktu attiecas ražotāja garantija, tas tiks norādīts produkta informācijā. Garantija neierobežo pārdevēja atbildību par kļūdām saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Pāvadzīme, kas tika piegādāts kopā ar pasūtījumu, kalpo kā garantijas sertifikāts. Uz garantiju attiecas garantijas nosacījumi, kas pievienoti izstrādājumam, un tie var ietvert ierobežojumus.
Garantijas laikā pārdevēju var atbrīvot no atbildības par garantijas periodu tikai tad, ja tas pierāda, ka preces defektu vai sabojāšanos ir izraisījis negadījums, nepareiza preces apstrāde vai kāds cits faktors, par kuru ir atbildīgs klients. Ja preces defektu ir izraisījis iepriekš minētais fakts vai izstrādājumā vispār nav atklāts paziņotais defekts, pārdevējam ir tiesības iekasēt no jums pakalpojuma pārbaudes maksu.
Pircējam jāpaziņo pārdevējam par preces defektu 5 dienas laikā pēc preces saņemšanai.
Komunikācija ar klientiem
Labākas Dzirdes Centrs reģistrētajiem klientiem sūta gan mārketinga ziņojumus, gan klientu apkalpošanas ziņojumus pa e-pastu un mobilo tālruni. Elektroniskais tiešais mārketings tiek nosūtīts tikai tiem klientiem, kuri to iepriekš ir skaidri apstiprinājuši. Klientu apkalpošanas paziņojumi ir saistīti ar klienta pasūtījumu un piegādi no Labākas Dzirdes Centrs tiešsaistes veikala. Elektroniskas ziņas, kas saistītas ar klientu apkalpošanu un pasūtījumiem, tiks nosūtītas arī tad, ja neesat īpaši iespējojis elektronisko tiešo mārketingu. Piekrītot tiešsaistes e-veikala noteikumiem un pasūtījumiem no tiešsaistes e-veikala, jūs piekrītat klientu apkalpošanas ziņojumu sūtīšanai.
Citi termini
Domstarpības situācijas
Pārdevējs ir atbildīgs par visiem produktu trūkumiem saskaņā ar Latvijas likumiem. Ja rodas domstarpības, varat nodot lietu Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijai. Mēs iesakām pirms lietas nodošanas Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijā sazināties ar Labākas Dzirdes Centrs klientu apkālpošanas speciālistu. Patērētāju strīdu izskatīšanas komisija var noraidīt lietu, ja vien patērētājs nav pirmo reizi sazinājies ar patērētāja padomu.
Nepārvaramas varas apstākļi
Labākas Dzirdes Centrs nav atbildīgs par kavējumiem vai zaudējumiem, kas saistīti ar neizbēgamu šķērsli, kuru nevarēja pamatoti paredzēt vai kura sekas nevarēja novērst. Nepārvarama vara ietver, piem. rūpnieciska rīcība, darbinieku slimības, importa un eksporta aizliegumi, sabiedrisko sakaru pārtraukumi, strāvas padeves pārtraukumi un pasta vai ceļu satiksmes pārtraukšana. Ja nepārvarama vara pastāv vairāk nekā mēnesi, gan preces pārdevējam, gan klientam ir tiesības anulēt darījumu bez soda vai kavējuma.